Ei leia kuskilt töökorras.Need mis on on otsa saanud.Tee remont ja asi korras.Krooniajal mootor poes 35000 ilma süüte ja karbussideta.Täna vast 2500 euri.Põhiprobleem on kepsud,kolvid ja silindrid panevad kolm mootorit läbi.Kui 200h peal kepsusid ei vaheta,lendavad nõelad välja ja imeb kolvi vahele,kepsul nüüd käik suur ja surub karteri poolme laiali enne veel kui mootor seiskuda jõuab.Nii nad laiali kõik lähevad.
Ikka vast teevad,asi on lihtne 10 korda lihtsam kui autol teha mootorit.Kui hülss korralik on vaja rõngad,laagrid,semmerid ja üksikut pudipadi.Kõige tähtsam et kepsud vahetatud saaks,see on põhiline valukoht.200h siis kestab.
Mis sa väntvõllist vahetad,see maksab.Said väntvõlli uue koos kepsudega? Väntvõll pressitakse lahti ja vahetad kepsud on kokkuhoid 500 euri.Hülsid peavad 3 mootorit vastu,neid saab puurida või on hülss katki sõidetud,siis küll,naljalt ei juhtu midagi.Võid teha 100 imet,võimu juurde saamiseks on vaja ainult silindri läbimõõtu suurendada.Arvan,et selle mootori kokkujooksmine sai alguse õlitussüsteemi rikkest (alati peab panema bensiini sisse õli 1:100) või loomulikust kulumisest kus kepsulaagrid lendasid üles silindri vahele,see on põhiprobleem.
üka kolb purunes ja hävitas kepsu hülsi ja lõi plokilt tükki välja. plokk keevitatakse ära. üks hülss pannakse uus ja puuritakse mõlemad 0,5 remonti, seda miks ainult kepsusid ei panda ma ei tea. ja uus vänt tuleb ikka kepsudega.
remont läheb maksma umbes samapalju kui odavamaotsa yamu jett, aga arvan et kestab kordi rohkem, kuna müügisolevatel pillidel kõigil ju 150H või enamgi kellal. need ju hävinevad enne kui õigehooaeg algab. mul eelmine suvi lendas polaris laiali keset suve ja oligi minujaoks hooaeg läbi