Sooviksin osta Sea Doo, oskaks keegi soovitada millist osta, hetkel on silmapiiril:
Sea Doo XP Limited 1.0 Rotax ja Sea Doo XP
et kumba nagu valida mis nende eelistused ja suuremad vead võivad olla ?
xp limited on lipulaev selles klassis.Teeb ära yamaha 1200 klassi pillidele.Manööverdusvõime ja kõik sõidu tegurid on väga head ja juurde nagu kuskilt võtta midagi pole.Mootor 0,9 kahe pütaga 130hj.Kütusekulu tunnis 50L,yamahal 60L ja 3 pütta,mis remondis kätte maksab.Xp sama kerega enamvähem ainult lahjem mootor,kütusekulu 40 kanti tunnis.Kõik oleneb milleks vaja sul seda,kas marutad või hulgud või kõike tahad.Kõige optimaalsem igaks elujuhtumiks tehasetoodangus on 650cc spx.See variant on kõige ökom,võimaldab väga palju trikke ja kõigi muude heade näitajatega.Samale kerele pandi ka 780cc mootor ja on väga kõva asi,pluss on see et jõudsamini läheb vee alla.Suuremaid vigu pole ühelgi,kõik on remonditav.Mootori eluiga 200h,ette ei ütle,käiguosa 400h.199h mootor töötab ülihästi,mis tunni pärast kotti jookseb.Laagrid lähevad vene omad,mille ressurss on sama mis originaalis.
siuke küsimus ka veel et Sea Doo milleenium 1.0 RX et kas sellel mootoril võib ka mingeid mootori probleeme tekkida jms ? et selle jetti omadused on head või pigem mitte ?
ise 99a xp limited omanik ja ka parema tahtmise juures ei suuda 50l tunnis ära kulutada. muidugi olen algajast tavakasutaja,aga ikkagi. 35 vist max ,mis olen suutnud. ja seda vaikse ilmaga ja rohke gaasiga sõites.peipsi peal tiheda ja suurte lainete vahel, kus gaasi niipalju peal ei hoia,siis saab 15-20 tunnis hakkama.
tuleb ka minu masin suve alguse poole või keskel müüki.pole originaal.mõned "tuuningjubinad"ka külge keeratud.teine lenks ja näpugaas.pritsmekaitse ja juhitavust parandatud.
Eemaldada ilma vajaduseta pole lugu.Pane kütte sisse õli 1:100 ja korras.Kui pump täiega otsad annab 1:100 ei lase kokku joosta ja ei riku midagi.Näed kui asi kutu,õli enam paagist ei kulu siis süsteem kutu.
kui 1:100 ei lase kokku joosta ja ei kahjusta mootorit,siis miks üldse 1:50 segatakse?
ja kui pump töötab ja samal ajal bensu sisse segad siis tuleb ju ränk segu ja tahmab/suitseb.ja kui õli just tasuta kätte ei tule siis ka mõttetu kulu.
enda masinal pumpa pole ja segan ise.kasutatut pumpa ei usalda ka ja kui segada ise ei viitsiks siis ostaks igaks juhuks uue.
Ei tule mingit ränka segu,kõik võtab vastu mis antakse.Automaatne süsteem ei jaga kunagi täpselt õli,vaid see kõigub 1:30-1:80 ni.Oleneb kuidas reguleeritud ka veel on.Kui pikka otsa lased kolmveerand gaasiga,on õlikulu üsna väike.
ostin endale siis sea doo 800 cc vahetasin impelleri ära panin skat trak 17-22 alla aga pill ikkagi ei liigu korralikult, kas keegi oskab soovitada midagi või milles viga võib olla ?
endale tundub nagu turbiinis või milleski on jama sest mootor käik nagu tühja selle turbiiniga...
keegi oskab aidata siis oleks igati teretulnud, või teab tartus mõnda head kohta kust saab hüva nõu!
Mootor töötab korralikult ja läheb pöördesse.Nüüd mida sa vahetasid,kas õieti,impelleri ja turbiini vahe ei tohi ületada 0,5mm.Esimesed tundemärgid on kohaltvõtul.Nõu võib saada kui huvi on.Vana impellerit ei hävitata,kui ta veel võibolla originaal,sealt võetakse kõiki koopiaid tulevikuks.