remont tehtud, mis on küllalt kallis. Vb käib edasi vb mitte, mõtlen mootorit. Kui huvi skuutri vastu saada meil mulle mis hinnaga soovid osta ja mis marki, endal mõned olemas. [email protected]
See on lihtsalt bensiinipuuduse tulemus.
Pane otsingusse seadoo lean condition näed sama pilti.
Ehk siis bensiinipuuduse tulemusena põletab kolbi ja tükid satuvad rõngaste vahele.Piisab umbes 10 minutist täisgaasil sõitmisest.
Selle vältimiseks peab vahest küünlaid kontrollima ka siis kui kõik tundub ok.
Protseduur:
Sõit täiskäigul mõned minutid ja siis lynard pesast välja hoides ikka gaasi põhjas ning siis küünlaid vaadata.
Küünal helehall-pole hea bensiinipuudus
Pruun-kõik ok
must-nats palju benssu või õli
nyyd on ikka tõsist abi vaja,sest nüüd läks juba silinder ka puruks lõi sisselaske juurest tükid välja ja sellega läks ka jälle kolb kuna tükid sattusid mootorisse ja ikka seesama teine silinder mis koguaeg trikitanud,hakkab juba ära tüütama remontimine. nii et paluks väga abi millest selline jama.
Tundub,et peale remonti olid möödalaskmised,proovisid pingutada üle.Kui silinder hoonitud,peab kolb vabalt liikuma silindris (isegi loksuga,silmaga näed loksu).Väga tähtis on rõngas.Rõnga lukuvahe peab jääma vähemalt 0,4mm.Peab nagunii viilima parajaks.Nagu rõngas pooma hakkab,kohe tükid taga.Ennem olgu loksud,ega minek kehvem pole.Teine teema on ressurss.Nüüd remondid uuesti ja lähevad järgi kepsud.Mootori iga on 200 tundi.Kepsu kulumist ei saa hinnata silmaga,ega loksuga,peab lahti pressima.Kui lahti võetud sa ei taha enam vanu tagasi panna.
Ise läbi sõitnud 8 mootorit,kõik ise remonditud,tee või tina 200 tundi on piir.