Viimased sõnumid

17:54 06.12.2023
Kärss
Honda Accord Executive, 2006a, diisel, läbisõit 584tkm (hooldusraamat, ainult esinduses hooldatud), roosteta. Kuna pildid pole suuremad asjad, siis kinnitan, et ka juhiistme nahk ise on 100% terve, kuid alumise istmepadja välimisel serval on nahaalune polster ikka veidi elu näinud. Oleks saanud selle istmenaha sealt pealt ka pildistamiseks sirgeks tõmmata, et näekski välja nagu uus, aga nii poleks aus. Avalikult müüki ei jõuagi.
14:26 30.11.2023
lauluisa
Kas saaks kuskilt seda vaakumkontrollerit? Igavene nuhtlus :(
20:38 25.11.2023
Саня (registreerimata)
Помогите пожалуйста разобраться с кодом
16:12 12.11.2023
marekmarek83
Tere,kas antud mootoril ka kuskil tagasivooluklapp,
Kuna peale 24t seismist kütus vajub alla.
Lisan ka pildi ja kas keegi oskab õelda kuhu võiks tagasivoolu klappi vahele panna
14:54 31.10.2023
kaido135
tere
seat leon 2015 5FD
kas leiduks elektriku v. mingit juhtme
värvi tabelit et leida ülesse
kaugtule juhtme värv ja gabariit tule värv,
et võtta ergutusvool releele ja
parktulele lisatules
tänud
15:20 19.10.2023
Raimundo1
Mul sealt üks nupp üldse puudu
09:31 17.10.2023
Riffrsps
@AntiHonda
Eeldan et ilma lahti võtmata pilt
14:57 15.10.2023
Riffrsps
Tervist , mure siis selles et peale vihma vesi juhi tagumise istuja jalge juures sees.
Juhi jalge all on ainult pisut niiske ja need torud (kontitsioneeri torud vist? ) Juhi istme all on seest märjad , eeldavasti jookseb vesi sealt sisse?
Sai testitud vett katuseluugi äravoolu torudest sisse lasta ja jookseb ilusti ära, samas jooksis ilusti ka sealt ära kui esiklaasi alt vett sisse lasta.
Parem pool autost täielikult kuiv.
Milles või kus võib probleem olla?
21:17 13.09.2023
Kärss
Paluti siin teemas sõna võtta, teen seda. Esiteks see, et teemas on mudelite erinevad põlvkonnad segi nagu pudru ja kapsad. Dacia kuulub kontserni, mida iseloomustab ka teiste autobrändide puhul konservatiivne välimus, nii et iga järgnev mudel erineb eelnevast võimalikult vähe, aga piisavalt selleks, et pakkuda kasutajale enamat (ja et ka keredetailid ei oleks omavahel asendatavad:). Arvatavasti sellepärast on ka esimene Duster nagu öö ja päev praegusega võrreldes. Sama käib ka Sandero jt kohta, sest kui esimene generatsioon oli heas mõttes naljakas linnaauto, siis kolmas generatsioon ja eriti veel Stepway-na on igati tummise olemisega ja olenevalt varustusest kaugeltki mitte kõige kehvem auto omas klassis isegi prestiizhi taotlevate tootjate kõrval. Sellepärast soovitangi foorumis jagatavate kuulujuttude uskumise asemel käia ise proovimas ja teha omale esmalt üldse selgeks, mis on mis.

# seda Dusterit ma ei ostaks sest sellel ei ole ekraani.

Sellel Dusteril, mis hetkel ukse ees seisab, on küll ekraan. Teisele on ise pandud ekraan (loe: suur tuhvelarvuti), mis suhtleb autoga üle BT ning mängib videopildiga muusikat üle võimendi, makstes seejuures kõik kokku vähem kui vanemale Dusterile saadav naviga multimeediakeskus. Ma ei teagi, kas just kõigil, aga nii palju, kui neid näinud olen, on neil olnud need androidi-apple ühilduvad ekraanid sees. Tahtmise asi, kas või milline see ekraan on või ei ole.

# Kas uuem Dacia Duster sobib igapäevaseks sõitmiseks maanteel, kuid saab
# edukalt hakkama ka kruusateel, pinnasteel ja muda ning lumega?

UUEMA Dusteriga olen sõitnud Islandi läbi risti-põiki, st mitte ainult mööda saart ümbritsevat asfaltteed, vaid ka mööda saare keskosa ja jõgesid läbivaid mägiseid F-teid, kuhu on keelatud minna isegi maastikuautoks mitte mõeldud neliveolistega. Sai väga hästi hakkama isegi seal ja nimetan mugavaks oma klassi konkurentide kõrval. Arvatavasti mängib selles mugavuses mingit rolli ka varustustase.

# Siin üks 4,5 a vana lodgy

Siin on üks müügis olnud aasta noorem Eesti ajalooga Lodgy. Igaüks otsutagu piltide järgi ise, kas roostetab kolme aasta vanuse auto kohta piisavalt või liiga vähe. Seda ei peaks loomulikult kandma üle kõikidele teistele Lodgydele, ammugi mitte kõigile Daciatele. Ka pereringis on üks selline Rumeenias valmistatud 4a vanune Logan, mis talviti ongi elanud oma karmi elu ainult linnasoolas uisutades ja siiani põhja alt veatus korras. Kohati tundub, et auto24 foorumis on oluline rõhutada, et selline positiivne näide ei sobi vastuargumendiks teisele negatiivsele näitele, vaid tegemist on erinevate juhtumitega (erinevates tehastes/riikides/kontinentidel toodetud mudelitega).
11:38 13.09.2023
Focus MKx (registreerimata)

Screenshot 25.jan.2016
.
10:00 11.08.2023
KARBUNKEL
Tere seuke jama et Audil kiilrihm venib ja jääbki venima! Maksimaalselt 2-3 kuud peale rihma paigaldamist on ta lõdva nagu püksikumm. Üht rihma pingutasin ligi 4 korda ennem kui põõsasse viskasin, kuuaega täis ja jälle püksikumm valmis. Ma ei tea mis praaki tehakse ja kas kõik tuleb ühelt liinilt nüüd või mis. Praegu olen 3-4 eri marki rihma ära katsetanud ja kõik on samsugused -gates, continentaal, bosh. nüüd panin tutika dayco rihma et näha kas ka on samasugune jama jälle. Audi insenerid on küll targad aga seda rihma on vilets töö pingutada ma ütlen, 5 mutrit keerata vaja ja masina alla roomata. Üks mutter asub veel karuprses mida silmaga ei näegi. Suvel enam ma põhjakaitset ei panegi alla ka mõtetu, lihtsam roomata.võiks olla automaatpinguti ikkagi ja vedruga oleks korras nagu genekal mul on. Üldiselt ma arvan nagu paistab et rihma materjali kvaliteet on tugevas languses aga Audi tehase insener pole seda ette näinud ja tundub nii olema asi.
09:42 11.08.2023
. (registreerimata)
Siin üks 4,5 a vana lodgy. Vist ei hakka veel sillad küljest kukkuma.
01:15 11.08.2023
Deus
Et siis pätakad on proffid ümberistujad...

Naerukoht. Ma elasin Osteni majas, Rocca oli ühistransaga miinimum tund ja üks ümberistumine Vabakal, otse ei läinud küll midagi. 15 mintsa autoga Tondi-Linnu tee-Laki-Loomaaia tagant.
21:00 22.07.2023
KARBUNKEL
panen pildi kah
18:16 21.07.2023
V1ktor (registreerimata)
.
11:40 20.07.2023
A maalt (registreerimata)
Vaid üks laba ots on terveks jäänud, teistel kõigil selline nagu ära hammustatud defekt. Sissetulevas torus on vesi sees. Veidi küll ööga langeb kuid panen selle hilisema odava plastikust põhjaklapi süüks.