paadimootori synniaasta tuvastamine on päris keerukas vanematel isenditel, ja pealegi markide löikes erinev,algmaterjaliks on alati valmistaja tehase poolt paigaldatud sildike,uuematel kleepekas,kus peal mudel,seerianr. valmistamis maa, peale 95a. valmistatud isenditel peab olema ka ce-kleeps kus on ka vöimsus kw, ja valmistamis aasta, 90% käest myydavatel mootoritel on miskipärast köik sihukesed sildid teadmata kadund,järeldusi tehke ise!!!!
üks on nööriga ja teine starteriga aga kumbki ei käivitu enam? suvel söitsid enam vähem aga nüüd minestasid mölemad ära,säde on korralik,bensu tuleb piale mida krd.-t need vihrid veel tahavad,et käima meelitada???
Elektron süütega on või?Vahest on bensa kehv.Huvitav et mõlemad ei käi enam.Omal oli kunagi seeline asi et plokikaane tihend oli "õhtal".Vaata kas vesi ei tule silindri .Üldiselt kui mootorit "ankruks"tahad kasutada siis oleksin huvitatud neist.:)
Üle kuumeneb sellepärast et veepumba kummist tiivik kulund või katki see asub mootori jalas ülevalpool käigumehanismi.Võta lahti ja vaata järgi käis kuuskant võtmega lahti oli vist 3-4 polti.Käima paned siis peab mootori vasakpoolsest küljest jahutusvesi välja nirisema (allapoole) sinul arvatavasti siis sealt vett ei tule.
sai jah selle va vihriga om 10kond aastat veemootorisporti tehtud. kui see sul kogu aeg käis ja nüüd enam ei, siis kolvirõngad küll nii äkki iseenesest läbi ei kulu. kui säde on ja samasd isegi ei turtsata (viimasel juhul oleks küünlajuhtmed segi aetud) on ehk süüde vale. ka elektoroonikaga on olnud juhuseid. kui näiteks hooratta kiil on ära ja see on ära nihkunud siis jäädki kakkuma samas säde ja köik nagu olemas. plokikaane tihend ära, siis kui sõrmed küünlaavade ees hoiad ja teine tõmbab nööri peaks vesi sõrme otsa tekkima. muidugi raske nii äkki oletada.
ulekuumenemist tekitab aga tihti tõesti see nagu bumwe mainis et tpumbatiivik on kas talvede jooksul seismisega ära kalestunud(surnud - nagu kummi kohta öeldakse) või on kuivkäivitusel kinni kleepunud ja riknenud. pane sundjahutus lisaks kuimuidu ei saa kuigi pole ükski asi ilma põhjuseta tekkinud. sellest peaks ikkagi niisama jagu saama. mul küll oli sundjahutus aga seda 90-100 km se kiiruse juures?!? aga alates 40 km/h peaks siiski abiks olema. esmalt vaata ikka mis tiivikust järel on.
TO paadimiis. üx võimalus on, kui ütled et vett kontrollavast tuleb, et see ei jõua lihtsalt piisavalt silindriteni. kas laseb kusagilt mujalt läbi (enamasti plokikaane tihend) või on miskit saasta täis. ega sa mootori lahtivõtmisest vist ei pääse.
minul on 2 elektron syytega starteriga korralikku VIHRI mootorit mida saab ankruks kasutada,ise panin uue neljataktilise peale,kellel huvi antku teada
+
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.